24 Januari

2012-01-24 / 22:55:29
Hejhej!

Blev 18 längders simmande idag på badhuset, jag gjorde en tuff start!
Imorgon är de LÖNINGSDAG och jag behöver inte säga mer än att jag älskar det♥!
Blir att köpa mitt träningskort jag fick i julklapp och kör en premiärstart med det imorgon!
Sen ska de shoppas, har redan kikat ut en tröja sen ska jag även ha lite underkläder, sockar och ett par jeans hade jag tänkt mig.
Måste även handla lite annat inför....... ;) Sen ska ja spara endel + betala räkningar, fyfasen så kul!
Nä nu ska jag avrunda, väntar på Johanna som står i duschen sen ska vi lägga oss, sover med den donnan inatt så de blir mysigt. Ska bara försöka få sno ett täcke av älsklingen.

Godnatt.

/jossanlindberg
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!