28 Januari

2012-01-28 / 13:04:39
Hejhej!
Gårdagen bestod av skola, slutade naturligtvis direkt efter lunchen typ så de blev vandrande på stan ca 1 timme sen hem till mormor för att snacka lite skit.
Kom mig hem, slängde mig i duschen och begav mig till stan för att möta upp Jennifer, vi drog till Sassa och partade. Blev mer än tänkt, men jag hade kul och jag lever idag så de är väl det som räknas då :)

Annars idag så kommer den här dagen bli lugn, jobbar natt inatt 22-09.
De va nog allt jag hade att säga för tillfället!


På fredag kommer finaste syster och systerdotter också, som jag längtar!
/jossanlindberg
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!