hero

2010-08-04 / 17:29:20
tjenis!
Sitter i sängen efter att ha ätit tacos så nu känns de som om jag ätit för en hel familj.. Men aja, tur jag ska börja röra mig då!
Idag var det okej på jobbet, hade gärna legat kvar när väckaren ringde men de fick jag inte.. Sen körde jag hem i de underbara regnet och en lastbil kom och sprutade ner mig och de for fulla glasögonen så jag såg typ ingenting,.

Nu väntar jag att Johanna ska komma förbi ett tvärt sen ska jag nog bosätta mig i duschen. Efter de blir de väl att sova elr nått!, aja de här blev ett jättevärt inlägg och jag vet att alla gillar mina ointressanta inlägg så jag kan ju fortsätta om ja vill, men de vill ja inte., !
aja hade bra, ser väl när ja orka blogga nästa gång har ju inget å skriva om, pussssssssssss.



yey!,
/jossanlindberg
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!