18 Januari

2012-01-18 / 21:04:49
Hejhej!
Denna dag har varit mer än hektisk och jag är helt slut, skulle kunna somna på plats!

Har iallafall varit i skolan och startat upp cafet som projektarbete så de blev inköp av fika och annat
smått och gott.
Sen blev de personalmöte och har fått lite mer pass på min schemalagda rad så nu är jag ledig EN helg var 6:e vecka.
Efter de blev de middag och mys hos mormor med familjen ♥ Fick några kartonger med grejer och schampoo+balsam+hårinpackning, så ett stort tack!

Nu befinner jag mig i Lappvattnet och har hjälp Johanna lite med hennes nya säng, funderar på att lägga mig snart.
Är ledig imorgon men kan vara skönt att ändå vakna i tid och vara utvilad, för snart är de helg och då ska Frida firas!! :)
Nä ska sluta babbla och fortsätta titta på när älsklingen spelar nått konstigt spel för tillfället sen se hur de går för Johanna innan jag hoppar i duschen och gör mig klar för sängen.
Godnatt.

Som jag älskar dig!♥
/jossanlindberg
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!