19 Januari

2012-01-19 / 15:14:58
Imorse när Johan for till jobbet bytte jag plats och sprang över till Johanna och fortsatte sova här i hennes nya härliga säng!
Vi har bara tagit de lugnt, käka frukost sett någon film och nu har jag tandkräm i facet mot min fina finne som ploppade upp imorse, typiskt...

Ikväll vet jag inte vad som händer, får väl se om jag kanske kan få med min älskade pojkvän för att hitta på någonting kul med mig, men vi ser väl annars kan jag ju alltid ta itu med allt skrot som slängts in på mitt rum hemma med tanke på de som kommer ske i februari heh ;)
Nä ska va social med JB nu,

/jossanlindberg
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!